یکشنبه الی جمعه8 صبح تا 21 عصر
دفتر مرکزی: 21 Star Street London W2 2QB
شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

استارتاپ و اقامت دائم فوری

روش استارتاپ چیست؟

برنامه ویزای استارتاپ بر اساس ایده‌ها و طرح‌های نو در زمینه‌های علمی، پژوهشی، صنعتی، و تجاری طراحی شده است.

در این برنامه، تا پنج نفر می‌توانند در هر طرح مشارکت کنند، که در حال حاضر بکی از بهترین راه ها برای مهاجرت و دریافت فوری اقامت دائم محسوب می‌شود.

این برنامه مهاجرتی ، اقامت دائم به همراه همسر و فرزندان را فراهم می‌کند.

ویزای استارتاپ مشروط به موفقیت در طرح بیزینس نمی‌باشد و حتی در صورت عدم موفقیت در بیزینس پس از ورود به کشور مد نظر ، مشکلی در اقامت دائم شما و خانواده‌تان ایجاد نخواهد شد.

این برنامه مهاجرتی فرصتی مناسب برای کسانی فراهم می‌کند که تمایل به راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید در خارج از کشور را دارند و دارای ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های مختلف هستند.

از مزایای این برنامه مهاجرتی می‌توان به امکان اقامت دائم، عدم وابستگی به موفقیت اولیه در بیزینس، و فراهم کردن مسیر سریع به شهروندی اشاره کرد.
تمامی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه با ایجاد ویزای استارتاپ، سعی در جذب کارآفرینانی دارد که توانایی راه‌اندازی شرکت‌های نو و نوآورانه را دارند.

این برنامه مهاجرتی به افراد این امکان را می‌دهد تا در فضای کسب و کار خارجی ، اشتغال زایی کرده و به اقتصاد این کشورها افزوده ارزش دهند.

یک ایده تجاری خلاقانه:

اصلی‌ترین شرط دریافت ویزای استارت آپ داشتن یک ایده تجاری است؛ البته نه هر ایده‌ای! اگر می‌خواهید با این روش اقامت و شهروندی هر کدام از کشورهای جهان را به دست بیاورید، ایده تجاری شما در ویزا استارتاپ باید شرایط زیر را داشته باشد:

  1. نوآورانه باشد؛
  2. در کانادا شغل ایجاد کند؛
  3. قابلیت رقابت در بازار را داشته باشد

اگر پیدا کردن یک ایده تجاری خلاقانه برای شما دشوار است، نگران نباشید!بنیاد حقوقی و مهاجرتی دکتر سعید محمدی یک تیم متخصص برای پروراندن ایده‌ های تجاری متناسب با بازار کار کانادا در اختیار دارد. همکاران ما به شما در ارائه ایده و نوشتن یک بیزینس پلن کاملاً حرفه‌ ای کمک می‌ کنند.

مراحل اخذ ویزای استارتاپ

پروسه دریافت استارتاپ ویزا به این ترتیب است که ابتدا باید از یک شرکت سرمایه‌گذار نامه حمایتی دریافت کنید و با اینکه ایده خود را به کشور مد نظر ارائه دهید ؛ بعد می‌توانید درخواست خود را برای دریافت اقامت دائم به اداره مهاجرت کشور مد‌نظر ارسال نمایید.

در ادامه مراحل مهاجرت از طریق استارت آپ را قدم‌ به قدم توضیح می‌دهیم:

  • قدم اول: نوشتن بیزینس پلن

برای دریافت اقامت استارتاپ اصلی‌ترین شرط داشتن یک ایده تجاری خلاقانه است؛ بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که ایده خود را در قالب یک بیزینس پلن (طرح تجاری) بنویسید.

توجه کنید بیزینس پلن شما باید قوی باشد که یک شرکت سرمایه‌گذار را قانع شود در طرح شما سرمایه‌گذاری انجام دهد. بهتر است برای نوشتن بیزینس پلن از تجربه یک وکیل متخصص مهاجرت استفاده کنید!

  • قدم دوم: پیدا کردن سرمایه گذاری

حالا باید بیزینس پلن خود را برای یک شرکت سرمایه‌گذار ارسال کنید. حتماً می‌پرسید چگونه سرمایه گذار پیدا کنیم ؟ پیدا کردن سرمایه گذار برای راه اندازی استارتاپ  کار آسانی نیست.
لزوم منتظر ماندن در صف انتظار، تسلط فوق‌العاده بالا به زبان انگلیسی و قدرت مذاکره برای قانع کردن آفیسر از دلایل دشوار بودن این پروسه است.
لیست سرمایه گذاران همراه با اطلاعات تماس آن‌ها در سایت اداره مهاجرت اکثر کشورهای جهان در دسترس است.
بنیاد حقوقی و مهاجرتی دکتر سعید محمدی با بیش از 19 سال تجربه و داشتن دفتر فعال در ۹ کشور دنیا ، در مسیر پیدا کردن سرمایه گذار و قبول طرح تجاریتان در کنار شما خواهد بود و از صفر تا 100 این پروسه توسط کارشناسان مجرب بنیاد انجام می‌شود.

هر سرمایه‌گذاری مجاز نیست که برای شما نامه حمایتی صادر کند؛ بلکه سازمان‌های خاصی  وجود دارند که از طرف اداره مهاجرت برای تأیید طرح‌های تجاری متقاضیان تعیین شده‌اند. این سازمان‌ها سه نوع هستند:

    1. سازمان‌های سرمایه‌ گذاری خطرپذیر (Venture capital funds)
    2. گروه‌های سرمایه‌ گذاری انجل (Angel investor groups)
    3. انکوباتورهای تجاری (Business incubators)

هر یک از این سازمان‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های زیرمجموعه خود را دارند و همان‌طور که گفتیم، لیست آن‌ها در وب‌سایت اداره مهاجرت  در دسترس است؛ پروسه اخذ بیزینس پلن و همچنین معیارهای ارزیابی ایده در هر سازمان متفاوت است.

  • قدم سوم: دریافت نامه حمایتی

بعد از پیدا کردن سرمایه‌ گذار، شرکت موردنظر برای شما یک تأییدیه صادر می‌کند که به آن «نامه حمایتی» یا «لتر آف ساپورت» گفته می‌ شود؛ علاوه بر این شرکت سرمایه‌گذار یک گواهی تعهد مستقیماً برای اداره مهاجرت می‌فرستد.

اداره مهاجرت درخواست ویزای استارتاپ متقاضیانی که نامه حمایتی و گواهی تعهد در پرونده آن‌ ها وجود نداشته باشد را رد می‌کند!

  • قدم چهارم: ارسال پرونده

حالا نوبت به ارسال درخواست می‌رسد؛ باید پرونده خود را همراه با تمامی مدارک لازم به صورت آنلاین برای اداره مهاجرت ارسال کنید. فراموش نکنید که نامه حمایتی را حتماً در پرونده قرار دهید.

هزینه پردازش درخواست خود را باید در این مرحله بپردازید و پرینت رسید آن را در درخواست قرار دهید؛ اداره مهاجرت تا هزینه را پرداخت نکنید بررسی درخواست شما را شروع نمی‌کند!

  • قدم آخر: دریافت ویزاي استارتاپ

اداره مهاجرت درخواست شما را ارزیابی می‌کند و بررسی‌های پزشکی و کیفری لازم را انجام می‌دهد؛ اگر همه چیز به خوبی پیش برود، ویزا استارت آپ  برای شما صادر می‌شود که یک نوع ویزای اقامت دائم است.

تیم بنیاد حقوقی و مهاجرتی دکتر سعید محمدی با دارا بودن بهترین و باسابقه‌ترین کارشناسان، از صفر تا 100 این مراحل در کنار شما خواهد بود.

از مزایای دریافت ویزای استارتاپ توسط بنیاد حقوقی و‌مهاجرتی دکتر سعید محمدی این است که شما می‌توانید زمانی که ایران هستید، اقامت دائم را دریافت نمایید.

 

در این مقاله درباره شرایط و پروسه دریافت ویزای استارتاپ  به طور کامل توضیح دادیم. اگر سؤالی دارید، حتماً در کامنت بنویسید؛ همچنین می‌توانید فرم ارزیابی مهاجرت را تکمیل کنید تا وقت مشاوره رایگان برای شما رزرو شود:

راههای واتس اپ با کارشناسان بنیاد

00905324590477

00447424268248