یکشنبه الی جمعه8 صبح تا 21 عصر
دفتر مرکزی: 21 Star Street London W2 2QB
شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

بهترین وکیل مهاجرت

وکیل مهاجرت کیست؟

شاید این سوال برای اکثر شما به عنوان یک مهاجر به وجود بیاید. باید بگوییم که وکیل مهاجرت کسی است که در درجه اول تحصیل‌کرده حقوق بین الملل باشد ۲ .  تسلط کامل به قوانین حقوق بین الملل داشته باشد ۳ ، دوره های مهاجرت را بصورت کامل گذارانده باشد و همچنین مدام در حال  پژوهش باشد چرا ؛؟؟؟ چونکه قوانین مهاجرت مدام در حال تغییر می باشند و یک وکیل مهاجرت باید کاملا آپدیت باشد.

همچنین تجربه و سوابق حقوقی بسیاری برای ارائه راهنمایی و مشاوره به افراد متقاضی مهاجرت در سطح بین الملل داشته باشد.

وکلای مهاجرت باید دارای تحصیلات حقوقی از دانشگاه‌های معتبر بوده و مدرک خود را به شکل قانونی دریافت نموده باشند.

معمولاً وکلای مهاجرت بعد از تکمیل تحصیل خود، در آزمون وکالت بین الملل ثبت نام می‌کنند و همچنین بعد از گذراندن یک دوره کارآموزی می‌توانند شرکت حقوقی خود را تأسیس کنند. البته بعضی از فارغ‌التحصیلان رشته‌های وکالت در دانشگاه‌ها به آموزش می‌پردازند، اما عده زیادی از آن‌ها نیز به عنوان وکیل در شاخه‌های مختلف، مشغول به فعالیت می‌شوند.

چرا به وکیل مهاجرت نیاز داریم؟

برای مهاجرت به سایر کشورهای جهان، باید به وکیل مهاجرت مراجعه کنید.

وکیل مهاجرت شخصی است که با قوانین، امور حقوقی، اقدامات لازم برای مهاجرت و قوانین کشورها به خوبی آشنایی دارد.

او وکالت شما را در اختیار گرفته و تمامی مراحل مهاجرتی شما را از صفر تا صد انجام می‌دهد تا بتوانید مهاجرتی ایده‌آل را تجربه کرده و با مشکلی مواجه نشوید.

البته وکیل مهاجرت در قبال انجام کارهای خود از شما مبلغی را دریافت می‌نماید که به این مبلغ حق الوکاله گفته می‌شود.

برای انتخاب وکیل مهاجرت می‌توانید به مراکز و مؤسسات گوناگون در سطح شهر مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید از اینترنت اسامی وکلای معتبر را جستجو کرده و یکی از آن‌ها را با توجه به نظرات و رضایت مراجعین شان انتخاب نمایید.

معمولاً وکلایی که به شکل قانونی فعالیت می‌کنند، دارای پروانه وکالت هستند و عمدتاً دارای دفتر وکالت اختصاصی برای خود بوده و از نام و آوازه خوبی برخوردار می‌باشند.

اگر شما از مراجعین و متقاضیان این وکلا پرسش‌هایی را مطرح کنید، می‌توانید به خوبی متوجه شوید که آیا وکیل انتخابی‌تان دارای صلاحیت‌های لازم برای انتخاب به عنوان یک وکیل خوب می‌باشد یا خیر.

زمانی که می‌خواهید مهاجرت به کشور دیگری را در پیش گیرید، ممکن است اهداف گوناگونی از جمله تحصیل، سرمایه گذاری اشتغال و غیره داشته باشید. یک وکیل مهاجرت خوب باید کلیه قوانین و روش‌های مهاجرتی را بداند و به شما راهنمایی‌های لازم را برای روش انتخابی‌تان بگوید.

بنیاد حقوقی و مهاجرتی دکتر سعید محمدی

تیم حقوق بین الملل بنیاد با ۹ دفتر در کشورهای مختلف دنیا و ۴۰ وکیل بین المللی مهاجرت بهترین و به روزترین خدمات را در زمینه دعاوی بین المللی و مهاجرت ارائه می‌دهد .

مدیریت این هلدینگ حقوقی را دکتر سعید محمدی عهده دار می باشد.

آقای دکتر محمدی با دارا بودن مدرک دکترای حقوق بین الملل و همچنین دکترای علوم سیاسی و روابط بین الملل یکی از بهترین وکلای بین المللی و مهاجرت ایرانی می باشد.

وکیل مهاجرت چه وظایفی دارد؟

شما با کمک و راهنمایی‌های وکیل خود می‌توانید بنابر هدفی که دارید مهاجرت خود را آغاز نموده و پرونده مهاجرتی‌تان را با موفقیت به نتیجه برسانید. هر کشوری در دنیا، قواعد حقوقی خاص خودش را برای پذیرش مهاجران دارد. بنابراین وکیل مهاجرت کسی است که اقدام به انجام مطالعات چندین ساله و کسب تجربه برای راهنمایی موکلین خود می‌کند.

او زمینه پذیرش اتباع خارجی را در کشورهای گوناگون بررسی کرده و با اطلاع از قوانین به روز کشورها به خوبی می‌داند که برای هر روش مهاجرتی چه اقداماتی مورد نیاز است. معمولاً وکلای مهاجرت باید قوانین تابعیت، اخذ شهروندی، اخذ ویزا، اخذ پاسپورت، قوانین بین الملل، شرایط زندگی اتباع خارجی در سایر کشورها، پروسه مهاجرت به کشورهای گوناگون، مدت زمانی که طول می‌کشد تا پرونده به نتیجه برسد و الزامات و مدارک مورد نیاز و … را بدانند.

یک وکیل خوب برای مهاجرت چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر به دنبال پیدا کردن یک وکیل خوب برای مهاجرت هستید، باید بدانید که این گونه وکلا چه ویژگی‌هایی دارند. به عنوان مثال یک وکیل خوب باید ضرورت‌ها را بداند و از قوانین کشورها به کلی آگاه باشد. همچنین باید از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری کرده و شرایط را برای مهاجرت فرد متقاضی فراهم نماید.

یکی از متداول‌ترین روش‌های پیدا کردن وکیل خوب برای مهاجرت این است که به مؤسسات حقوقی معتبر مراجعه کنید به عنوان مثال، تبم بنیاد حقوقی دکتر سعید محمدی با سال‌ها سابقه و تجربه ارزنده و همچنین داشتن کادری از وکلای حرفه‌ای و آگاه به قوانین، می‌تواند گزینه‌ای ایده آل برای انتخاب متقاضیان باشد. برخی از افراد نیز ترجیح می‌دهند تا مستقیماً به دفتر وکلای مورد نظر مراجعه نموده و با عقد قرارداد با آن‌ها، مراحل کار را پیش ببرند.

هزینه وکیل مهاجرت چقدر است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که در زمینه اخذ وکیل برای مهاجرت به وجود می‌آید، این است که هزینه وکیل مهاجرت چقدر است؟ باید بگویم که هزینه وکیل به کشور مقصد، شرایط و موقعیت شخص متقاضی بستگی دارد. پرداخت هزینه‌های وکیل مهاجرتی با توجه به اقداماتی که وکیل برای فرد متقاضی انجام می‌دهد، تعیین می‌شود. خوشبختانه وکلا تعرفه مشخصی دارند و حق الوکاله آن‌ها برای مهاجرت به خوبی مشخص است.

اگر شما به موسسه حقوقی معتبری مراجعه کنید، می‌توانید یک وکیل متخصص را با هزینه‌ای استاندارد برای انجام کارهای حقوقی و قانونی خود در اختیار بگیرید. البته هزینه وکیل مهاجرت به سابقه او نیز بستگی دارد و ممکن است یک وکیل تجارب بیشتری نسبت به سایر وکلا داشته باشد و یا دارای اعتبار و نامی پرآوازه باشد.

بدین ترتیب این وکیل مسلماً هزینه بیشتری را نسبت به سایر وکلای تازه وارد دریافت خواهد کرد. یک وکیل خوب برای مهاجرت از اتلاف زمان و هزینه جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که شما بتوانید با هزینه مقرون به صرفه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن امور مهاجرتی خود را انجام دهید.

اما به طور کلی می‌توان گفت که حق الوکاله وکیل مهاجرت چیزی در حدود 2000 تا 10000 دلار می‌باشد. البته برخی وکلا نیز با نرخ ساعتی کار می‌کنند. اکثر وکلای مهاجرت با تعرفه 200 تا 700 دلار در ساعت برای ارائه خدمات خود هزینه دریافت می‌کنند که نرخ ساعتی بسیار رایج‌تر است. اما در این میان برخی وکلا نیز هزینه وکالتی ثابت دریافت می‌کنند و مابقی هزینه‌های مهاجرت نیز بر عهده خود متقاضی می‌باشد.

البته باید به این نکته توجه کنید که وکیل مهاجرت با مشاور مهاجرت تفاوت دارد. مشاور فقط می‌تواند شما را برای داشتن مهاجرتی امن و راحت راهنمایی کند و از قوانین حقوقی و اطلاعات کلی در قبال قوانین کشورها و سایر مسائل حقوقی مربوط به آن‌ها اطلاعی ندارد. اما وکیل مهاجرت تمامی راه‌های قانونی و مراحل حقوقی و مسائل مربوط به کشورها را می‌داند و می‌تواند راهنمایی آگاهانه‌ای را در اختیار شما قرار دهد.

بهترین وکلای مهاجرتی را در اختیار داشته باشید.

اگر می‌خواهید بهترین وکلای شهر را برای پیگیری پرونده مهاجرتی خود در اختیار داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به تیم بنیاد حقوقی و مهاجرتی دکتر سعید محمدی مراجعه نمایید.

چرا که این موسسه با بیش از ۲۰ هزار پرونده موفق و بالغ بر ۱۸ سال سابقه در خدمت رسانی به همشهریان عزیز، بسیار معتبر بوده و همچنین بهترین وکلا و کارشناسان در این موسسه حقوقی مشغول فعالیت هستند. از این رو شما می‌توانید با استناد بر اعتبار این موسسه با خیالی آسوده روند مهاجرت خود را در پیش گیرید.